دانلود گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036

دانلود گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036
 

 

 

گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036 : یک برنامه ارتباطات است که به شما کمک می کند به هر گوشی SMS و MMS ارسال و دریافت کنید. با نرم افزار پیام رسان گوگل با دوستان و خانواده خود در تماس باشید. شما می توانید به مخاطبین خود متن های گروهی و همچنین تصاویر مورد علاقه، ویدئوها و حتی پیام های صوتی ارسال کنید. براحتی با دوستان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشید. این اپلیکیشن ارتباطی به شما کمک میکند که در محیطی ساده و کاربرپسند به مخاطبین خود و یا سایر افراد پیامهای SMS و MMS ارسال کنید. به اشتراک گذاری آسان تصاویر، ویدیوها و پیامهای صوتی،امکان جستجوی آسان بین مخاطبین و پیامهای رد و بدل شده، طراحی جدید، جذاب و کاربرپسندو امکان بلاک کردن ارسال کننده پیامهای آزاردهنده از قابلیتهای این برنامه می باشد. گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036 مسنجر کمپانی معروف گوگل برای آندروید است که با استفاده از آن می توانید در محیطی بسیار ساده و دوست داشتنی با دوستان، آشنایان و خانواده خود در هر مکان از این کره خاکی که هستند به چت و گفتگو بپردازید! بله این بار این غول اینترنتی اقدام به ساخت مسنجر خود نموده است تا کاربران سراسر جهان را که از واتس آپ و دیگر مسنجرها استفاده می کنند را به سمت خود بکشاند! هم اکنون گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036 را دریافت نمایید.

 


قابلیت های گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1.5.036 :


- به اشتراک گذاری سریع تر: عکس ها و ویدئوها را به طور مستقیم از برنامه انتخاب کنید یا بگیرید و به سادگی به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید به مخاطبین خود پیام صوتی ارسال کنید.
- جستجوی آسان: جستجو از طریق مخاطبین و موضوعات گفتگو برای پیدا کردن دقیقا آنچه شما دنبال آن هستید.
- طراحی هدفمند: طراحی جدید، روان، متریال (Material design) که حسی و لذت بخش است.
- کنترل های بیشتر: قابلیت مسدود کردن فرستنده های SMS. بدون وقفه زمانی که شما آنها را نمی خواهید!
- ویژگی های بیشتر: پیام های صوتی، پشتیبانی از شکلک

 

 

  • لینک دانلود فایل نصبی : دانلود

  • حجم فایل : 13.18 مگابایت




:: برچسب‌ها: دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger اخرین ورژن , دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger با لینک مستقیم , دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger برای اندروید apk , دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger برای تبلت ,دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger برای جاوا , دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger برای سیمبین , دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger برای موبایل ,دانلود برنامه گوگل مسنجر Google Mssenger ورژن جدید , دانلود گوگل مسنجر با لینک مستقیم ,گوگل مسنجر آندروید Google Messenger 1,5,036 , نسخه جدید گوگل مسنجر برای آندروید,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window